پذيرش بيش از 88 هزار نفر روز در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:از ابتدای شروع به کار ستادهای اسکان نوروزی، 88 هزار و 551 نفر روز در این مراکز در استان پذیرش شده اند.

کد مطلب: ۶۰۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدرضا وطنی، از پذيرش 88 هزار و 551 نفر روز در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان تا ساعت 24 یکشنبه 7 فروردین 96 خبرداد واظهارداشت: از ابتدای شروع به کار ستادهای اسکان نوروزی تعداد 11 هزارو 713 خانوار در مراکز اسکان پذیرش شده اند که از این تعداد، 10 هزارو 81 خانوار ، فرهنگی بوده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران در مدارس و ستاد های اسکان، تصريح كرد: بيشترين آمار پذيرش به ترتيب فراوانی به شهرستان های گرگان،گالیکش و علی آبادکتول اختصاص يافته است.
وطنی گفت: برای نوروز 96 ، ستاد اسکان گلستان با 20 پایگاه پذیرش در سطح استان،2 باشگاه فرهنگیان در شهرستان های گرگان و گنبد، یک خانه معلم در شهرستان بندگز، 185 مدرسه با 1587 کلاس درس ، در سه گروه ویژه، الف و ب جهت اسکان مسافران با اولویت پذیرش فرهنگیان آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.
محمدرضا وطنی گفت: ستاد اسکان نوروز 96 با 455 نفر عوامل اجرایی آماده است تا بتواند برای مسافرین و فرهنگیانی که گلستان را برای سفر انتخاب می نمایند اوقات خوب، آرام و پرازخاطراتی دلپذیر ایجاد نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار