اسکان 46 هزار نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان آذربایجانشرقی

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی از اسکان 46 هزار و 435 نفر روز گردشگر فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان تا پایان هفتم نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، بهروز اصغری اردلانی اظهار داشت: از 26 اسفندماه 95 تاکنون 46 هزار و 435 نفر روز مسافر فرهنگی و دیگر افراد در مدارس و مراکز اقامتی اسکان یافته اند.
وی افزود: بیشترین پذیرش مربوط به شهرهای جلفا، خدا آفرین و کلیبر بوده است و شهرستانهای بناب - هشترود- اهر- ایلخچی - عجب شیر - صوفیان و چاراویماق رتبه های بعدی جذب گردشگر را به خود اختصاص دادند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان گفت: در طرح نوروزی امسال علاوه بر مدارس، خانه های معلم، باشگاه فرهنگیان استان و سایر مراکز، آماده پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی است.
اصغری از دایر بودن 2000 اتاق در مدارس استان برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و افزود: همچنین خانه های معلم در تبریز و مناطق استان آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون 5 هزار و 159 خانوار در مراکز فرهنگی استان در قالب 18 هزار و 574 نفر و 46 هزار و 435 نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار