تهران گردی با آقای معلم در نوروز 96

" تهران گردی با آقای معلم " عنوان مسابقه ای است که در ایام نوروز در فرهنگسرای نوروزی منطقه 18 مستقر در عوارضی تهران- قم برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۰۹۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، با هدف ارایه خدمات فرهنگی هنری و برنامه های شاد تفریحی به مسافران نوروزی، فرهنگسرای نوروز در عوارضی تهران - قم برپا شده و یکی از برنامه های این فرهنگسرا برگزاری مسابقه " تهران گردی با آقای معلم " همراه با اهدای جایزه است.
بر اساس این گزارش شهروندان و مسافران بازدید کننده از این فرهنگسرا با دریافت فلش کارت هایی که حاوی تصاویر و توضیحات مربوط به دیدنی ها و جاذبه های گردشگری شهر تهران است ضمن آشنایی با این مکان ها، با پر کردن مشخصات خود و پاسخ به سوالات مطرح شده، در مسابقه " تهران گردی با آقای معلم " شرکت می کنند.
این گزارش می افزاید: فرهنگسرای نوروز به مناسبت فرارسیدن سال نو با اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی هنری تا 12 فروردین ماه پذیرای مسافران است و تا کنون هزاران تن از شهروندان از این فرهنگسرا بازدید کرده اند.
گفتنی است ایستگاههای نشاط و سرگرمی، خلاقیت و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ، ورزشی، رادیو نوروز ، کتاب و فروش محصولات فرهنگی در فرهنگسرای نوروز به مسافران خدمات فرهنگی و سرگرمی ارایه می دهد. هم چنین در این فرهنگسرا گروه موسیقی استان خراسان هرروز از ساعت 14 تا 19 چندین اجرا دارد و برپایی هفت سین ویژه و عکس یادگاری با آن از دیگر بخش های فرهنگسرای نوروزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار