پذیرش 189هزار و 527 نفر در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون 189هزار و 527 نفر از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۶۰۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، مرتضی رییسی حسنلنگی افزود: در 24ساعت گذشته شهرستان قشم با 3 هزار و 861 نفربیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را به خود اختصاص داد و پس از آن ناحیه یک بندرعباس با 2 هزار و 546 نفر و ناحیه دو بندرعباس با 2هزار و 76 نفر، روز نستا پرکاری را پشت سر گذاشتند.
وی ادامه داد: در هفتمین روز از فروردین ماه، 13 هزار و 795 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرش شدند و شمار مسافران نوروزی فرهنگیان را به 189هزار و 527 نفر در قالب 57 هزار و 292خانوار رساندند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: به شاخص نفر روز نیز تاکنون در مجموع 568 هزار و 581 نفر درستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرش شده اند.
رییسی حسنلنگی یادآورشد: با توجه به فرارسیدن هفته دوم تعطیلات نوروزی پیش بینی می شود بر شمار مسافران در سراسر استان هرمزگان از جمله جزایرخلیج فارس افزوده شود.
وی تاکید کرد: همچنان که تاکنون بدون وقفه و مشکل خاصی خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه کرده ایم در بخش پایانی تعطیلات نیز همه عوامل ستادها اهتمام جدی را بر خدمات رسانی دارند و قطعا این روحیه عالی نیز تا پایان تعطیلات حفظ خواهد شد.
17 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان هرمزگان با ۴۰۸ مدرسه در قالب سه هزار و ۱۰۶ کلاس درس به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی خدمات رسانی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار