استقبال داوطلبان انتخابات شوراها نويدبخش انتخابات باشكوه است

استاندار مازندران گفت: ثبت نام بيش از 18 هزار نفر در انتخابات شوراها نويدبخش انتخاباتي باشكوه است.

کد مطلب: ۶۰۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات صدا و سيما گفت: ثبت نام بيش از 18 هزار نفر در انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاي مازندران نويدبخش انتخاباتي باشكوه و با حضور حداكثري مردم عزيز است .

لاح جلودار از همكاري بسيار خوب صدا و سيماي مازندران در جهت انعكاس اخبار و رويدادهاي ستاد انتخابات استان تقدير و تشكر نمود و گفت : هرگاه با همدلي و همزباني در مسير توسعه و فعاليت مشترك گام برداشتيم موفق شديم و امروز هم همدلي و همزباني رمز توسعه و پيشرفت همه جانبه استان است.

مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد: از سال گذشته توليد و اشتغال محور همه فعاليتها و اقدامات بوده و الحمدلله مازندران بر اساس آمار و اطلاعات مركز آمار ايران موفق به كاهش بيكاري در سال 95 شده است.

وي اشتغال فارغ التحصيلان را دغدغه اصلي مديران و مسئولان استان خواند و گفت : ارائه تسهيلات بسته رونق توليد به 1086 واحد توليدي مازندران و تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي در سال 95 حركت در مسير رونق توليد و افزايش اشتغال بوده و اين حركت همچنان تداوم خواهد داشت .

وي به تردد 21 ميليوني در مازندران در تعطيلات نوروزي امسال اشاره كرد و گفت : مازندران ظرفيت هاي عظيم و بزرگي دارد و همه بايد بسيج شويم تا از اين امكانات و نعمات الهي براي توسعه و پيشرفت استان استفاده كنيم .

وي نقش صدا و سيما را براي بسيج مردم و مشاركت جدي در عرصه تعيين سرنوشت بسيار مهم خواند و گفت : براي ما مشاركت حداكثري مردم در انتخابات اصل اول و اساسي است ضمن آنكه بايد تمامي فرايند انتخابات قانونمند و شفاف برگزار شود .

در اين نشست مقدسي مدير كل صدا و سيماي مركز مازندران گزارشي در مورد اقدامات و فعاليتهاي صدا و سيماي مازندران به منظور اطلاع رساني اخبار و رويدادهاي ستاد انتخابات استان ارائه نمود و گفت: ستاد انتخابات صدا و سيما از 23 بهمن فعاليت خود را آغاز كرد و همه امكانات صدا و سيما براي كمك به بزگراري انتخاباتي آبرومند و در شان نظام مقدس جمهوري اسلامي مهيا و آماده است.

وي افزود : مردم مازندران در آستانه تصميم بزرگي هستند و صدا و سيما هم در كنار مردم عزيز و علوي مازندران به نقش خود در خلق حماسه ماندگار كمك خواهد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار