مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

میزبانی از مسافران فرهنگی افتخار ی بزرگ و خدمتی بی‌منت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: میزبانی از 31 هزار و 753 نفر روز فرهنگی مسافر این سنگربانان علم و معرفت و معلمان گران‌سنگ در استان اردبیل افتخار بزرگ و خدمتی بی‌منت است.

کد مطلب: ۶۰۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری اظهار داشت: استان دارالارشاد و حسینی اردبیل از 28 اسفند ماه 95تا هفتمین روز فروردین 96 افتخار استقبال و پذیرایی از 12 هزار و 701 نفر فرهنگی را در قالب3 هزار و 528 خانوار از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، کرج، زنجان، قزوین، خوزستان، کردستان، کرمان، تهران و مازندران را داشته ایم .

ناصری ادامه داد: در هفتمین روز از فروردین بیشترین پذیرش از استان آذربایجان شرقی و بیشترین اسکان در شهرستان سرعین صورت گرفته است.

وی ضمن آرزوی سفر خوب و به یادماندنی به عزیزان فرهنگی مسافر به استان اردبیل، افزود: با وجود هوای سرد در استان به حول و قوه الهی و فعالیت مدیران و روسای آموزش و پرورش و خادمان فرهنگیان به صورت شبانه روزی در 19 پایگاه و مدارس محل اسکان نواحی و مناطق و دو مرکز آموزشی و فرهنگی اردبیل و سرعین آماده استقبال، پذیرش و ارائه خدمات شایسته به خانواده های معزز فرهنگیان می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان اذعان داشت: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت که تکریم فرهنگیان و جلب رضایتمندی آنان را از اصلی ترین و مهمترین مأموریت های خدمتگزاران و مسئولین آموزش و پرورش دانسته اند، مجموعه آموزش و پرورش افتخار می‌کند با بسیج نیروها و تجهیز امکانات و فضای مناسب میزبان شایسته ای برای خانواده های عزیز فرهنگیان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار