استاندار اردبیل:

تعطیلات نوروز در استان اردبیل به خوبی مدیریت شد

استاندار اردبیل گفت: با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این استان ، دور اول سفرهای نوروزی ایام تعطیلات امسال به خوبی مدیریت شد.

کد مطلب: ۶۰۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خلخال افزود: در دور اول سفرهای تعطیلات نوروز امسال با تلاش همه مسوولان دستگاههای اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از مسافران استان در مرکز و همه شهرستان ها استقبال شایسته ای شد و هفته اول نوروز با کمترین حوادث رانندگی و یا وجود مشکل برای میهمانان سپری شد .
وی با بیان اهمیت فعالیت هتل ها و اقامتگاه های رسمی اسکان مسافران بخش خصوصی در استان گفت: اگر چنانچه خواهان رشد و توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم باید که فعالیت میهمانسراها و اقامتگاه های دولتی را برای سوق گردشگران برای استفاده از امکانات گردشگری بخش خصوصی در استان تعطیل کنیم .
استاندار اردبیل اظهار کرد: تا زمانی که همچنان به روش های قدیمی اسکان مسافران در میهمانسرا و یا اقامتگاه های دولتی و یا مدارس ادامه دهیم نباید انتظار رونق اقتصادی سرمایه گذار بخش خصوصی صنعت گردشگری در استان را داشته باشیم .
خدابخش با تاکید بر لزوم تجدید نظر مسوولان اجرایی استان اردبیل به سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری این استان گفت: در سال جدید نوع نگاه مدیران اجرایی به سرمایه گذاران باید عوض شده و این نگاه توام با مهربانی ،حمایت ، تدبیر ، اصلاح رفتار و تلاش برای رسیدن به اهداف شعار سال در ایجاد اشتغال و افزایش تولید با حمایت های همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد .
استاندار اردبیل با بیان اینکه در سال جدید نیز همانند سال های گذشته سیاست دولت بر تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد و تامین اعتبار مورد نیاز این طرح ها است افزود: در حالی که کل بودجه عمرانی سال 96 دولت 400 هزار میلیارد ریال در دولت های نهم و دهم چهار هزار میلیارد ریال پروژه جدید تعریف و آغاز شده که با وضعیت اعتباری امروزی دولت اعتبار 10 سال کشور برای تامین اعتبارات این پروژه ها مورد نیاز است .
خدابخش در سفر امروز خود به خلخال از پایگاه های استقبال از مسافران جمعیت هلال احمر شهر خلخال بازدید و نحوه ارائه خدمات به مسافران را عالی ارزیابی کرد .
گفتنی است: استان اردبیل از استان های گردشگرپذیر کشور است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار