مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

استان اردبیل میزبان 28 هزارو 498 نفر روز میهمان فرهنگی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان چشمه های بهشتی تا ششمین روز بهار سال 1396 افتخار میزبانی از 28 هزارو 498 نفر روز میهمان فرهنگی را داشته است.

کد مطلب: ۶۰۹۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری اظهار داشت: از شامگاه 28 اسفند ماه تاکنون 11هزار و 399 نفر در قالب 3 هزارو 166خانوار از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، کردستان، مازندران، کرمان، خوزستان، گیلان و زنجان ، قزوین و کرج مورد پذیرش و استقبال گرفته اند .

وی همچنین خاطر نشان ساخت: بیشترین پذیرش تا ششمین روز بهار از استان آذربایجان شرقی در پایگاه اسکان ناحیه 2 اردبیل صورت گرفته است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: برای اینکه میمانان فرهنگی استان بتوانند پایگاه های اسکان را پس از ورود به راحتی پیدا کنند، آموزش و پرورش نواحی و مناطق اقدام به نصب بنرهای راهنما در سطح شهر نموده اند .

ناصری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مراحل قبل و بعد از پذیرش، میهمانان نوروزی تصریح کرد: هر روز اکیپ های بازدید کننده در محل پذیرش اسکان ها حضور پیدا می کنند و نواقصات موجود را بررسی کرده و در جهت رفع آن تلاش می کنند .

وی یادآوری کرد: ما از هر آنچه در توان داریم استفاده خواهیم نمود تا خانواده های فرهنگی که مهمان استان ما هستند، این ایام عید را به خوبی و خوشی سپری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار