مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

شهرستان سرعین بیشترین اقامت مسافران نوروزی را دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیشترین اقامت مسافران نوروزی استان اردبیل را در شهرهای سرعین و سپس اردبیل عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۰۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، کریم حاجی‌زاده گفت: از ابتدای طرح اسکان نوروزی تا اولین روز فرودین ماه ۲۳ هزار و ۲۶۶ مسافر در استان اسکان یافتند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۵۹ مسافر در شهرستان سرعین اقامت دارند .

وی افزود: بعد از شهرستان سرعین بیشترین آمار اسکان در رتبه دوم به اردبیل با ۶ هزار و ۲۲۹ مسافر و سپس مشگین شهر با هزار و ۸۲۳ مسافر اختصاص دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان nر خصوص آمار اسکان سایر شهرستان‌ها اضافه کرد: بیله سوار با هزار و ۵۱ مسافر، خلخال با هزار و ۸۸ مسافر، نمین با ۸۸۹ مسافر، پارس‌آباد با ۷۵۱ مسافر، کوثر با ۷۰۸ مسافر، نیر با ۳۷۴ مسافر و گرمی با ۹۴ مسافر به ترتیب در رتبه‌های بعدی اسکان قرارگرفته‌اند.

به گفته حاجی‌زاده در این مدت ۴۷۵ مورد بازدید نظارتی انجام شده که از این تعداد ۱۵۹ بازدید از مراکز اقامتی است.

وی به انجام ۱۶۲ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی موقت از جمله کمپ‌ها، مهمان‌سراها و خانه مسافرها اشاره کرد و گفت: در این مدت شش مرکز اقامتی تشویق دریافت کرده و ۱۸ مورد نیز تذکر دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تعداد شکایات واصله مردمی از مراکز اقامتی را ۶ فقره عنوان و اضافه کرد: تمامی شکایات در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار