فرماندار شهرستان بیله‌سوارخبرداد:

ورود بیش از ۷۰۰۰ گردشگر آذربایجانی از گمرک بیله‌سوار به ایران

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۷ هزار و ۴۶۹ گردشگر آذربایجانی از گمرک بیله‌سوار وارد ایران شدند.

کد مطلب: ۶۰۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آرام حلیم اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ماه امسال ۷ هزار و ۴۶۹۹ گردشگر آذربایجانی از گمرک بیله‌سوار وارد ایران شدند و براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده خدمات‌دهی به گردشگران آذربایجانی در گمرک بیله‌سوار بسیار خوب انجام می‌شود .

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تسهیل ورود و خروج گردشگران داخلی و خارجی از گمرک بیله‌سوار انجام شده است، گفت: مهمترین اولویت ما جلب رضایت گردشگران داخلی و آذربایجانی است که در این زمینه فعالیت گمرک بیله‌سوار در تعطیلات نوروزی ۳ ساعت نسبت به گذشته ارتقا یافته است .

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از تردد بیش از ۳۳ هزار و ۵۷۹ نفر از گمرک بیله‌سوار خبر داد و افزود: با توجه به نظرسنجی‌هایی که از گردشگران داخلی و خارجی انجام شده این گردشگران از نحوه خدمات‌دهی و تسهیل روند ورود و خروج رضایت مطلوبی داشته‌اند .

حلیم تصریح کرد: آمار خروج گردشگران ایرانی از گمرک بیله‌سوار به کشور آذربایجان نیز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و براساس آمارهای ارائه‌شده از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سوم فرودین ماه امسال بیش از ۱۶ هزار گردشگر ایرانی از گمرک بیله‌سوار به کشور آذربایجان سفر کرده‌اند .

وی بیان کرد: از آغاز طرح نوروزی ۸۳۱ دستگاه سواری و ۴۱ دستگاه اتوبوس در راستای جابه‌جایی مسافران ایرانی به آذربایجان فعالیت کرده‌اند و نیز برای جابه‌جایی مسافران آذربایجانی از گمرک بیله‌سوار به داخل ایران نیز وسایل نقلیه به شکل ویژه تدارک دیده شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد .

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از اسکان گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان مرزی بیله‌سوار خبر داد و افزود: در این زمینه علاوه بر مراکز اسکان و هتلها، از ظرفیت مدارس نیز استفاده کرده‌ایم و در صورت نیاز از مساجد و سالن‌های ورزشی نیز برای پذیرایی و اسکان گردشگران داخلی و خارجی در بیله‌سوار استفاده می‌کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار