مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

600 دانش آموز درپایگاههای اعتکاف علمی دانش آموزی درنوروز96 شرکت نمودند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از حضور 600 دانش آموز در پایگاه های اعتکاف علمی دانش آموزی در نوروز 1396 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری مراکز آموزش عالی گفت: طرح اعتکاف علمی همزمان با ایام تعطیلات نوروزی از سوم تا دوازدهم فروردین ماه ویژه دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی استان برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: در ایام عید نوروز سال 1396 بالغ بر 600 نفر از دانش آموزان استان در پایگاه اعتکاف علمی دانش آموزی شرکت نموده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: طرح اعتکاف علمی همه ساله در راستای استفاده از فرصت ها و با برنامه ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و آزمون سراسری، تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل در ایام نوروز برگزار می گردد.

قاسمی ادامه داد: این طرح با حضور برخی مشاوران و دبیران توانمند جهت پاسخگویی به سوالات برگزار می شود و دانش آموزان مانند روزهای درسی از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در مدرسه حضور یافته و در یک محیط آرام به مطالعه آزاد انفرادی پرداخته و رفع اشکال می نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: 9 پایگاه اعتکاف علمی در استان تشکیل شده است و این طرح در مناطق مختلف استان قزوین شامل ناحیه یک قزوین یک پایگاه، ناحیه دو قزوین یک پایگاه، البرز 3 پایگاه، آبیک یک پایگاه، شال یک پایگاه و بویین زهرا 2 پایگاه برای دانش آموزان دختر و پسر برگزار گردیده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: از مجموع 600 نفر دانش آموز شرکت کننده در طرح اعتکاف علمی، 335 نفر دانش آموز دختر و 265 نفر دانش آموز پسر می باشد.

قاسمی تأکید کرد: در این ایام 25 همایش جمع بندی آموزشی و کارگاه های مشاوره نیز ویژه دانش آموزان برگزار می گردد.

گفتنی است امسال پنجمین سال اجرای طرح پایگاه های اعتکاف علمی دانش آموزی در استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار