انتخابی جام جهانی - اروپا/

جشنواره گل خانگی برای سوئد و بوسنی

در شب برتری قاطعانه سوئد، بوسنی با اختلافی قابل توجه رقیبش را شکست داد.

کد مطلب: ۶۰۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری قاطعانه سوئد و پیروزی آسان بوسنی و هرزگوین آغاز شد.

در تنها بازی گروه اول، سوئد در غیاب ستاره منچستریونایتد که از این تیم خداحافظی کرده است، در خانه 4 بر صفر از سد بلاروس گذشت. فورسبرگ در دقایق 19 (از روی نقطه پنالتی)، 49 و 57 هت‌تریک کرد و تلین در دقیقه 78 گل چهارم سوئد را به ثمر رساند تا این تیم با 10 امتیاز به صدر جدول برسد و بلاروس دو امتیازی در رده پنجم جدول بماند.

در گروه دوم، سوئیس یک بر صفر لتونی را برد و آندورا و جزایرفارو به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این گروه، سوئیس 15 امتیازی بالاتر از پرتغال 9، مجارستان هفت، جزایر فاروی پنج، لتونی سه و آندورای یک امتیازی در رده اول قرار دارد.

در گروه هشتم، بوسنی و هرزگوین به راحتی 5 بر صفر جبل‌الطارق ضعیف را از پیش رو برداشت. ایبیسوویچ در دقایق 4 و 43، وراساویچ در دقیقه 52، ویسکا در دقیقه 56 و بیکاکسیچ در دقیقه 90 گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند. دیگر جدال گروه بین قبرس و استونی بدون گل خاتمه یافت تا بوسنی 10 امتیازی پشت سر بلژیک 12 امتیازی در رده دوم، بالاتر از یونان 10، قبرس و استونی چهار و جبل‌الطارق بدون امتیازی بایستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار