۱۹۳۲ نفر داوطلب شورای شهر و روستا در استان بوشهر شدند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: از زمان نام نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز پنجم تعداد یک‌هزارو 932نفر در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۶۰۸۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تا روز ششم فروردین ادامه دارد اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 18 روز یکشنبه ششم فروردین ماه ادامه دارد و باتوجه به اینکه ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد داوطلبان زمان ثبت نام را به روز و ساعت های آخر موکول نکنند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان روز پنجم ثبت نام از داوطلبان یک‌هزارو 932نفر در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند افزود: از این شمار 603نفر در 37 شهر و 1329 نفر نیز در 412 روستای واجد شرایط برای عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی نام نویسی کرده‌اند.
موسوی با بیان اینکه از مجموع یک‌هزارو 781نفر مرد ثبت نام کرده تعداد 1250نفر در روستاها و مابقی نیز مربوط به داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها هستند گفت: از مجموع 151 زن ثبت نامی 70 نفر خواهان عضویت در شوراهای اسلامی روستا و 81نیز مربوط به حوزه شهری است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهرادامه داد: از مجموع یک‌هزارو 932 نفر ثبت نامی تعداد 331 نفر در دفاتر پیشخوان دولت نام نویسی مقدماتی کرده بودند که با ارایه کد رهگیری به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت نام آنها نهایی می‌شود.
وی گفت:برای آسان سازی کار ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی از 24اسفند ماه پارسال به مدت یکهفته کار ثبت نام مقدماتی در دفاتر پیشخوان دولت انجام شد.
موسوی تصریح کرد: پس از پایان ثبت‌نام از داوطلبان برای بررسی صلاحیت آنان، تا 16 فروردین استعلام از مراجع 4 گانه صورت می‌گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در هیئت‌های اجرایی گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 17 فروردین تا 23 این ماه در هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار