امام جمعه دماوند در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان:

عمل به قانون و مشارکت حداکثری مردم اساس برگزاری انتخابات است

امام جمعه شهرستان دماوند، عمل به قانون و مشارکت حداکثری مردم را اساس برگزاری انتخابات دانست و از پیش‌بینی برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران،حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران به همراه فرماندار شهرستان دماوند از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری دماوند بازدید کردند .
امام جمعه شهرستان دماوند در حاشیه این بازدید ، ضمن تبریک سال جدید و خدا قوت به همه اعضای ستاد انتخابات این شهرستان اظهار کرد: در مسأله انتخابات، مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم است و در این خصوص، رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری داشته‌اند .
حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی افزود: امیدواریم در انتخابات امسال مردم باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته جدای از اینکه به چه کسی رأی می‌دهند، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند که در محافل مختلف و نمازهای جمعه به این امر مهم اشاره و تأکید خواهیم کرد .
وی با بیان اینکه موضوع مهم دیگر در بحث انتخابات، عمل به قانون است، گفت : همان‌‌طوری که تأکید شده باید در امر برگزاری انتخابات به قانون عمل شود و هر کسی که حائز اکثریت آرا در این حوزه می‌شود، نماینده مردم در شورای شهر یا روستاست .

امام جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص شرکت در انتخابات فرمودند که در انتخابات رأی حداکثری و آنچه که در قانون مورد تأکید قرار گرفته، باید همان را مورد سرلوحه قرار دهیم .
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با اشاره به اینکه برگزاری انتخاباتی باشکوه را برای شهرستان دماوند پیش‌بینی می‌کنیم، بیان کرد: مردم در انتخابات شوراها به کسانی رأی خواهند داد که در زمینه‌های در زمینه‌های عمران و آبادانی شهر و روستا متخصص هستند و به مسائل شهری و روستایی آشنایی داشته و تحصیلاتی در خصوص مدیریت شهری دارند .
وی اضافه کرد: اگر کسانی انتخاب شوند که این شرایط را دارند، می‌توانند کار خود را با قدرت و قوت انجام داده و به عمران و آبادانی شهر و شهرستان دماوند کمک کنند .

/خبرنگار: لعیا جبلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار