مهدی تاج:

نگران حضور بیشتر از ظرفیت تماشاگران در ورزشگاه آزادی هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که برگ برنده تیم ملی در بازی مقابل قطر تماشاگرانی بودند که از این تیم حمایت کردند.

کد مطلب: ۶۰۸۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مهدی تاج در خصوص پیروزی ایران مقابل قطر و شرایط برگزاری دیدار با چین در روز سه‌شنبه اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی مقابل قطر را در شروع سال جدید تبریک بگویم و به نظرم عیدی خوبی به مردم ایران بود. ما مقابل تیمی پیروز شدیم که سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در فوتبال داشته است.

وی افزود: قطر از همه نظر سرمایه‌گذاری خیلی خوبی داشته که از نظر ورزشگاه، امکانات، بازیکن، مربی و همه چیز شرایط خوبی دارد. آنها تیمی درست کرده بودند که مقابل ما نتیجه بگیرند و با برد مقابل ایران می‌توانستند در گردونه رقابت‌ها برای صعود به جام جهانی باقی بمانند، اما خوشبختانه بازیکنان ما و تماشاگران خونگرمی که در قطر داشتیم، ایران را به پیروزی رساندند. یکی از برگ‌های برنده تیم ملی در بازی مقابل قطر تماشاگران بودند که تعداد بالایی به ورزشگاه آمدند و بیشتر تشویق‌ها نیز مربوط به تماشاگران ما بود تا قطر. باید از همه تماشاگران به خصوص هموطنان بلوچ ما که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. این هموطنان ما در قطر با پرچم ایران به ورزشگاه آمدند و 90 دقیقه مجموعه ما را تشویق کردند که حمایت خیلی خوبی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری دیدار با چین درباره نحوه حضور هواداران خاطرنشان کرد: در این خصوص منتظریم ببینیم فضا چگونه است. چون بازی در عید برگزار می‌شود، ممکن است مردم کمی در تهران حضور داشته باشند، در حالی که ما خواهان حضور مملو از جمعیت تماشاگران هستیم و می‌خواهیم این اتفاق در شرایط مطلوبی رقم بخورد. اگر تصمیم به حضور هواداران با فروش اینترنتی بلیت یا با شرایط دیگری باشد، اعلام می‌کنیم. این مسئله هم فردا در جلسه شورای تأمین مشخص خواهد شد و سعی می‌کنیم زودتر شرایط را اعلام کنیم.

تاج ادامه داد: همه نگران این هستند که جمعیت بیشتر از ظرفیت ورزشگاه در مجموعه ورزشی آزادی حاضر نشود تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید. باتوجه به برد شیرین مقابل قطر و دیدار با چین که برای حضور تیم ملی در جام جهانی خیلی چیزها را تعیین می‌کند، این بازی فوق‌العاده حائز اهمیت و ممکن است مردم استقبال خوبی کنند. باتوجه به اینکه ممکن است جمعیت بیشتر از ظرفیت ورزشگاه بیاید، ممکن است نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط با بازی به مشکل بخورند و باید از همه نظر شرایط را بسنجیم و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره اینکه باتوجه به پیروزی شیرین مقابل قطر و تبریک وزیر ورزش و جوانان، آیا پاداشی هم بابت این برد به بازیکنان پرداخت خواهد شد یا نه، گفت: بله؛ در خصوص پرداخت پاداش یک روندی داریم که پاداش هر برد داخل یا خارج خانه و حتی مساوی به اعضای تیم پرداخت می‌شود. سعی می‌کنیم قبل از بازی با چین اگر تعهدی به عهده فدراسیون فوتبال است، به آن عمل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضورش در اجلاس فیفا در زوریخ اظهار داشت: اولین جلسه کمیته مسابقات فیفا برگزار می‌شود که باید به این جلسه بروم. چون من هم تازه برای این کمیته انتخاب شده‌ام، فکر می‌کنم محور جلسه بیشتر در خصوص برگزاری مسابقات پیش‌روی فیفا نظیر جام جهانی فوتبال ساحلی، جام جهانی جوانان و نوجوانان، جام جهانی روسیه و بررسی شرایط برگزاری جام جهانی 2022 قطر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار