اسکان بیش از893 هزار نفر روز تا صبح امروز 5 فروردین در مدارس فارس

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: با تمام شدن دور اول سفرهای نوروزی از ابتدای پذیرش و اسکان فرهنگیان تا صبح امروز 5 فرودین بیش از سیصد ودو هزارو700 نفر در قالب 80 هزارو پانصد خانواده در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند

کد مطلب: ۶۰۸۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، مهندس غلامعلی حق شناس با بیان این مطلب گفت: این آمار در واقع به صورت نفر روز در مجموع 893 هزار و700 می باشد .

وی ادامه داد: بنا برآخرین گزارش وزارت آموزش و پرورش، استان فارس جزو سه استان پیشرو و برتر در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در بین آموزش و پرورش های کشور تا پایان دور اول سفرهای نوروزی می باشد.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه تمامی کلاس های درس ونمازخانه های مدارس در شهر شیراز تکمیل شدند اظهار داشت:در طول چند روز گذشته هیچ کلاس خالی در شیراز وجود نداشته و حتی سالن ها و راهروهای اکثرمدارس نیز پر بوده اند.

حق شناس از آمادگی کامل این دستگاه برای استقبال از میهمانان در دور دوم سفر های نوروزی در استان فارس نیز خبرداد.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: با شروع موج جدید سفرهای نوروزی واحتمال بارندگی روز های آینده، میزان آمار اسکان میهمانان نوروزی در فارس در روزهای یاد شده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار