یک هزار و 103داوطلب انتخابات شوراها درشهرستان شیراز نام نویسی کرده اند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: یک هزار و 103 تن از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پنج روز نخست نام نویسی این دوره از انتخابات در این شهرستان نام نویسی کردند.

کد مطلب: ۶۰۸۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، علی سعیدی امروز در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 400 تن مربوط به شهر شیراز، 96 تن صدرا، 22 تن زرقان، 16 تن خان زنیان، هفت تن داریون و 6 تن لپویی است.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و 103 داوطلب انتخابات شوراها، یک هزار و 20 تن داوطلب مرد و 83 تن را داوطلب زن تشکیل می دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز اظهار کرد: در سه بخش مرکزی، زرقان و ارژن در مجموع 556 تن برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش روستایی و عشایری نام نویسی کرده اند.

ثبت نام تکمیلی و رسمی داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سراسر کشور از 30 اسفند 95 آغاز شده و تا ششم فروردین ماه 96 ادامه دارد.

داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و 2 نسخه تصویر همه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید در ابعاد سه در چهار سانتیمتر و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار