نمایشگاه عکس دانش آموزی به‌ مناسبت نوروز و با هدف معرفی اماکن تاریخی

نمایشگاه عکس دانش آموزان دبیرستان معلم شهید سید فرهاد متولی نوش آباد، به‌مناسبت نوروز و با هدف معرفی اماکن تاریخی، طبیعی و کویری این شهر باستانی در ورودی ۲ شهر زیر زمینی طی آیینی گشایش یافت.

کد مطلب: ۶۰۸۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، نمایشگاه عکس دانش آموزان دبیرستان معلم شهید سید فرهاد متولی نوش آباد، به‌مناسبت نوروز و با هدف معرفی اماکن تاریخی، طبیعی و کویری این شهر باستانی در ورودی ۲ شهر زیر زمینی طی آیینی گشایش یافت.

مدیر مدرسه شهید سید فرهاد متولی شهر نوش آباد، در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه درراستای تحقق شعار سال آموزشگاه با عنوان « شناسایی وشکوفایی استعدادها » ، همت دبیر هنر مدرسه و تشویق مدیریت این آموزشگاه برگزار می‌شود.

علی مکاریان، با تاکید بر آموزش عکاسی به دانش آموزان مدرسه گفت: ۸۰ عکس برتر از بین ۵۰۰ عکس گرفته شده دانش‌آموزان از اماکن تاریخی، کویر و طبیعت برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه عکس‌های انتخابی با هزینه 15 میلیون ریالی آموزشگاه بر روی شاسی چوب به ابعاد ۶۰ در ۴۰ تهیه‌ شد گفت : این آثار در آب انبار مرکزی واقع در ورودی ۲ شهر زیرزمینی برای بازدید گردشگران نوروزی به‌نمایش گذاشته‌ شده‌است.

مکاریان در پایان تصریح‌کرد: مدرسه شهید سید فرهاد متولی شهر نوش آباد، در جذب خیرین مدرسه‌یار نیز موفق‌ترین مدرسه بوده‌است.

شایان ذکراست: آموزشگاه خیّر ساز شهید سید فرهاد متولی دارای 230 دانش آموز دوره اول متوسطه در شهر نوش‌آباد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار