مردم کسی را انتخاب کنند که درد مردم را احساس کند

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه مردم باید حسن انتخاب داشته باشند و شخص اصلح را انتخاب کنند، گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که به فکر رفاه مردم باشد و درد مردم را احساس کند.

کد مطلب: ۶۰۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا همدان، حجت الاسلام محمد جوادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم انجام صله رحم اظهار داشت: بالاترین خیر و ثواب در خدمت به پدر و مادر و صله رحم با بستگان است .

وی با بیان اینکه چشم پدران و مادران در این ایام به درب منازل است و منتظر فرزندان خود هستند، عنوان کرد: صله رحم باعث ایجاد محبت، دوستی و رحمت در بین خانواده‌ها می‌شود .

امام جمعه موقت همدان ایجاد آرامش، انرژی و کاهش استرس در افراد و به ویژه خانواده‌ها را از دیگر فواید انجام صله رحم دانست و گفت: باید در انجام این امر کوشا بود .

جوادی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید اولویت باشد .

وی افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب و کشورهای غربی برای مقابله با توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، مسئولان باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشت مردم تلاش کنند .

امام جمعه موقت همدان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: باید افرادی که تفکر انقلابی داشته و درد مردم را می فهمند، انتخاب کرد .

جوادی با بیان اینکه مردم ایران مانند همیشه با حضور خود جوابگوی دشمنان خواهند بود، عنوان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای در سرنوشت کشور موثر است .

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت کنند، ادامه داد: باید دلسوزان مردم، افراد انقلابی، سرمایه گذاران انقلابی از سوی مردم انتخاب شوند .

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: مردم نباید به کسانی که قبل از انتخابشان وعده های پوچ از جمله وعده های پست و مقام می دهند رای دهند .

وی با تاکید بر اینکه مردم باید حسن انتخاب داشته باشند و شخص اصلح را انتخاب کنند، افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که به فکر رفاه مردم باشد و درد مردم را احساس کند .

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت داشته و فرد شایسته را انتخاب کنند، تاکید کرد: شخصی گره مشکلات بیکاری و ازدواج را باز و در راه پیشرفت آنها قدم بردارد، نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار