بازديد مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارتخانه از ستاد اسكان فرهنگیان اهواز

باقری:80 درصد مدارس طرح اسکان، تجهیز شده اند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش شامگاه جمعه چهارم فرودین ماه 96 از ستاد اسکان نوروزي فرهنگیان نواحی چهارگانه اهواز بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۶۰۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، عباسعلی باقری هدف از این بازدید را ارزیابی روند پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی عنوان و اظهاركرد: استان خوزستان از نظر پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی و خانواده های فرهنگیان تاکنون رتبه سوم را در سطح کشور دارد و امیدواریم این روند روبه رشد ادامه پیدا کند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه محل تعلیم و تربیت است؛ تصريح كرد: به دلیل اين که، در برخي شهرها، اماكن اقامتی پاسخگوی نیاز مسافران نیست، مدارس را جهت اسكان فرهنگيان تجهیز كرديم تا فرهنگیان بتوانند در ایام نوروز سفر خوشي را داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوایی همکاران ما در ستاد های اسکان آمادگی لازم جهت پذیرش و اسکان هم وطنان غیر فرهنگی را دارند و مراجعه غیر فرهنگیان به ستاد های اسکان نشان از این وضعیت دارد.

باقري به تجهیزات اختصاص داده شده به مدارس طرح اسكان اشاره و بيان كرد: امسال با اختصاص 30 میلیارد تومان به ستادهای اسکان، اين پایگاه ها تجهیز و در اختیار فرهنگیان و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته30 درصد مدارس طرح اسكان به امکانات لازم تجهيز شده بودند؛ افزود: 80 درصد مدارس طرح اسكان در سال جاری تجهيزشدند و امیدواریم سال آینده صددرصد اين مدارس را به امکانات لازم مجهزكنيم.

وی وضعیت پذیرش میهمانان نوروزی در استان خوزستان را بسیار مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت مراجعه فرهنگیان و میهمانان نوروزی به ستاد های اسکان ناچار شدیم مدارس خارج از طرح اسکان و مجموعه های ورزشی را نیز آماده كنيم تا بتوانیم همکاران فرهنگی را به نحو شایسته ای اسکان دهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار