نشست خبری رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین با اصحاب رسانه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اخبار و اطلاعات مربوط به روند ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات شورای اسلامی را در اختیار آن ها قرار داد.

کد مطلب: ۶۰۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، نشست خبری رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین با اصحاب رسانه ، با حضور بوربور معاون اداری مالی ، کارخانه معاون امور عمرانی ، فخاری مسئول حراست ، پاکدل مسئول حوزه فرماندار و روابط عمومی ، احمدی رئیس اداره سیاسی و مقدم رئیس اداره اجتماعی برگزار شد .
عباسعلی سعیدیان در این جلسه گفت : از نخستین روز ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی تا پنجمین روز از مهلت نام نویسی داوطلبان ، 226 نفر با حضور در فرمانداری ورامین و بخشداری مرکزی ثبت نام خود را برای شرکت در این انتخابات تکمیل کرده اند که از این تعداد 24 نفر را بانوان تشکیل می دهند .
وی بیان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان ، 83 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین و جواد آباد و 143 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و جواد آباد ثبت نام کرده اند .
وی در خصوص مدرک تحصیلی ثبت نام شوندگان گفت : افراد ثبت نام شده ، دو نفر دارای مدرک دکترا ، 24 نفر کارشناسی ارشد ، 72 نفر لیسانس ، 15 نفر فوق دیپلم ، 46 نفر دیپلم و 67 نفر دارای سواد خواندن و نوشتن مربوط به شوراهای روستایی هستند .
سعیدیان بیان کرد: روند ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، پایان وقت اداری روز ششم فروردین ماه است و در این روز با حضور اصحاب رسانه درب فرمانداری بسته خواهد شد .
وی تأکید کرد: داوطلبین ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی به روز آخر موکول نکنند و در زمان باقی مانده با مراجعه به فرمانداری و بخشداری ها ، ثبت نام خود را تکمیل کنند .
رئیس ستاد انتخابات ورامین بیان کرد: در صورتی که با ازدحام حضور متقاضیان ثبت نام مواجه شویم ، با افزایش کاربران آموزش دیده ، رونده ثبت نام سرعت بخشیده می شود .
سعیدیان با اشاره به این که اطلاع رسانی از بروز شایعات جلوگیری می کند ،اظهار کرد: افرادی که برای فعالیت رسانه ای مجوز لازم را در اختیار دارند می توانند با حضور در محل فرمانداری ، اخبار مربوط به ستاد را دریافت و به مردم اطلاع رسانی کنند .
وی تأکید کرد: اطلاع رسانی صحیح وظیفه مسئولان است و مسئولان ستاد انتخابات ورامین آماده اند تا اطلاع رسانی شفاف و صحیح را به مردم ارائه دهند .
سعیدیان تصریح کرد: اعتقاد مسئولان ستاد انتخابات شهرستان ورامین پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال است و مسئولانی که افتخار فعالیت در دولت تدبیر و امید دارند می باید بر اساس تفکر اعتدالی حرکات خود را صورت دهند .
وی با تأکید بر این که همه موظفند تا فعالیت خود را بر اساس قانون استوار کنند اظهار کرد: اصحاب رسانه با تعامل مناسب با مسئولان ستاد انتخابات می توانند از بروز تخلفاتی نظیر تبلیغات زودرس جلوگیری کنند تا این امر در زمان مقرر و پس از تأئید صلاحیت داوطلبین صورت گیرد .
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اظهار کرد: تأئیدصلاحیت افراد پس از استعلام از مراجع چهارگانه و با نظر هیئت اجرایی و نظارت که از معتمدین به نام ورامین انتخاب شده اند صورت می گیرد ودر این امر تلاش می شود که آبروی افراد حفظ و از اسرار آن ها حفاظت شود .
وی گفت : بر اساس برنامه زمان بندی شده ابلاغی وزارت کشور، ثبت نام نامزدهای انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا، از صبح روز سی اسفند 95 شروع و تا پایان وقت اداری ششم فروردین 96 ادامه خواهدداشت .

/خبرنگار: زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار