مقدماتی جام جهانی - اروپا/

پیروزی آسان غول های قاره سبز در خانه

فینالیست‌های یورو ۲۰۱۲ با شرایطی متفاوت از سد رقبای خود گذشتند.

کد مطلب: ۶۰۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ هفته پنجم از مرحله انتخابی جام‌ جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری تیم‌های اسپانیا و ایتالیا ادامه یافت.

در مهم‌ترین بازی‌ها از گروه هفتم، ایتالیا با دو گل در خانه از سد آلبانی گذشت. ده‌روسی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی و ایموبیله در دقیقه 71 برای تیم لاجوردی گل زدند.

در دیگر بازی این گروه، اسپانیا در خانه‌اش 4 بر یک رژیم صهیونیستی را شکست داد. سیلوا در دقیقه 13، ویتولو در دقیقه 45، کاستا در دقیقه 51 و ایسکو در دقیقه 88 برای اسپانیا و رافائلوف در دقیقه 76 برای رژیم صهیونیستی گل زدند.

از این گروه، مقدونیه 3 بر صفر در خانه جزایرفارو پیروز شد تا در جدول اسپانیا هم‌امتیاز با ایتالیای 13 امتیازی در رده اول بماند و رژیم صهیونیستی با 9، آلبانی با شش، مقدونیه با سه و لیختن‌اشتاین بدون امتیاز در رده‌های سوم و تا ششم بایستند.

در گروه چهارم، اتریش 2 بر صفر مولداوی را برد و جدال دو تیم بریتانیایی جمهوری ایرلند و ولز بدون گل خاتمه یافت. در جدول این گروه، صربستان و جمهوری ایرلند با 11 امتیاز اول و دوم هستند و ولز و اتریش با هفت، گرجستان با دو و مولداوی با یک امتیاز در مکان‌های بعدی حضور دارند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه نهم کرواسی در خانه یک بر صفر اوکراین را برد و کوزوو در زمین خود 2 بر یک مغلوب ایسلند شد. در جدول گروه نهم کرواسی 13 امتیازی بالاتر از ایسلند 10، اوکراین و ترکیه هشت و فنلاند و کوزوو یک امتیازی صدرنشین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار