امام جمعه موقت شهرری :

ایران امن ترین کشور منطقه است

امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز اولین جمعه سال 96گفت: امروز کشور ما امن ترین کشور منطقه است که دارای عزت فوق العاده ای میباشد.

کد مطلب: ۶۰۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور گسترده مردم مومن و خداجوی ری برگزار شد، گفت: اگر به دنبال عزت ملی هستید باید همه ابزار امنیت را فراهم کنید.

وی در ادامه گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و سخنان گوهربار ایشان در جوار بارگاه امام هشتم(ع)، راهگشای همه ما در طول یک سال است که باید این بیانات را به کار بگیریم.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اظهار داشت: ملت ایران با یک نگاه ریزبینانه و با بصیرت در انتخابات شرکت کنند که البته تعداد بالای ثبت نام کنندگان در شوراها با اینکه نشان از استقبال خوب مردم دارد ولی انتخاب کردن را دچار مشکل خواهد کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید و اشتغال گفت: شعار امسال در واقع تفسیر شعار سال گذشته است و مسئولان و مردم باید وظایف خود را در قبال آن انجام دهند.
امام جمعه موقت شهرری گفت: همانطور که رهبری فرمودند مردم اجناس خارجی نخرند و به اجناس داخلی اقبال نشان دهند. و مسئولان نیز بدانند با بنر چسباندن مشکل حل نمی شود و همه باید برای اشتغال و تولید اقدام جدی کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار