صنعت گردشگری استان بوشهر براساس تولید و اشتغال طراحی شده است

استاندار بوشهرگفت: با توجه به اینکه محور توسعه استان بوشهر براساس صنعت گردشگری طراحی و تدوین شده ظرفیت گردشگری براساس تولید و اشتغال اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۶۰۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در مراسم استقبال از گردشگران نوروزی در ورودی شهر بوشهر با تبریک سال جدید این استان را از ظرفیت بالای گردشگری دانست و اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌های مهم گردشگری در استان بوشهر، استقبال گردشگران از این استان در طول سال به ویژه ایام نوروز قابل توجه است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، خونگرمی و میهمان‌پذیری مردم استان بوشهر زمینه جذب گردشگران به این استان را بیش از پیش فراهم کرده افزود: امیدوارم روزهای نوروز و میهمان پذیری مردم استان بوشهر مقدمه‌ای برای رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی باشد.

دکترسالاری با بیان اینکه صنعت گردشگری استان بوشهر بر اساس تولید و اشتغال طراحی شده است افزود: با توجه به اینکه محور توسعه استان بوشهر بر اساس صنعت گردشگری طراحی و تدوین شده ظرفیت گردشگری بر اساس تولید و اشتغال اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های صنعت گردشگری در استان بوشهر امسال تسریع می‌یابد گفت: براساس برنامه‌های تدوین شده و اجرای دهکده‌های گردشگری، این ظرفیت در استان بوشهر توسعه می‌یابد که امیدواریم به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

در این مراسم با استقبال از مسافران نوروزی در مبداء ورودی شهر بوشهر به گردشگران به رسم یادبود هدایایی از صنعت دستی استان بوشهر اهداء شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار