امام جمعه موقت اسلامشهر:

دولت به مسئله مهم اشتغال جوانان نگاه ویژه داشته باشد

امام جمعه موقت اسلامشهر گفت :با توجه به نامگذاری سال 96به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از مسئولین درخواست کرد، نسبت به اشتغال و فراهم آوردن شرایط زندگی جوانان تحصیلکرده توجه خاص داشته باشند.

کد مطلب: ۶۰۸۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ،حجت الاسلام قلی پور در خطبه اول نماز جمعه شهرستان اسلامشهر و در اولین هفته سال 96با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهارکرد:خداوند متعال درسایر کتابهای آسمانی مانند،انجیل و تورات نیزبه ویژگیهای مومنین، از جمله شدت برخوردبا کفار،دلسوزی و مهربانی با یکدیگر،اهمیت به نماز وسجده واقعی ورضای پروردگار اشاره دارد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک سال جدیدبه عنوان سال 96از سوی رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: رهبری هشتمین سال است که به بحث اقتصاد نگاه ویژه دارند و این نشان از ضرورت توجه دولت و دستگاه های اجرایی به اقتصاد، تولید و اشتغال دارد.

حجت الاسلام قلی پور خاطر نشان کرد:بر طبق آمار مسئولین دولتی هرسال یک میلیون و دویست هزار نفر جوان تحصیلکرده دانشگاهی به جوانان جویای کار و اشتغال اضافه میشوند و دولت جذب هفتصد هزار نفری دربازار کاردارد و پانصد هزار نفر بیکار و با مشکلات افسردگی و نارضایتی درگیر میباشند.

امام جمعه موقت اسلامشهر، از مسئولین دولت در خواست کردبه تخصیص وام ها به افراد و نحوه اجرای طرحها نظارت کامل داشته باشند و تصریح کرد: چرا در دولت اسلامی باید تخلف مشاهده شود و افراد دلسوز از جایگاه مناسب خود برخوردار نباشند.

وی در ادامه به انتخابات سال 96 نیز اشاره کرد و از همگان خواست در کنار تقوای افراد ، اصلح بودن آنهارا نیز در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار