فرماندار پیشوا تاکید کرد:

نقش موثر پایگاه های امداد و نجات جاده ای

فرماندار و رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان پیشوا از پایگاه امداد و نجات بین شهری(جاده ای) یادمان امدادگر مرحوم محمدجواد علیکاهی واقع در بخش جلیل آباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، محمدکرم محمدی در این بازدید که به همراه معاون امور عمرانی، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی فرمانداری انجام گرفت، فعالیت ها و اقدامات تلاشگران پایگاه های امداد و نجات جاده ای را در خدمت رسانی به مردم بسیار ارزنده دانست .
وی در ادامه گفت: راه اندازی و گسترش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در راستای وظایف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در سطح کشور، نقش اثرگذار و حائز اهمیتی در امداد رسانی فوری و به موقع و ارتقای سطح ایمنی جاده ای دارند .
محمدی از حضور پرنشاط امداد گران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا در اجرای طرح های نوروزی تقدیر کرد .
فرماندار پیشوا از پایگاه های امداد نوروزی هلال احمر نیز بازدید کرد وبر حضور و نقش موثر نجاتگران هلال احمر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی، امداد رسانی به حادثه دیدگان و کاهش تلفات حوادث جاده ای تاکید کرد.
محمدی خدمات ارزشمند نجاتگران هلال احمر به مسافران نوروزی را قابل تجلیل دانست و گفت: حضور نیروهای هلال احمر در جاده ها مایه امنیت و آرامش مسافران است .
فرماندار پیشوا با بیان اینکه همواره شاهد حضور به موقع نیروهای هلال احمر در حوادث هستیم، ادامه داد: باید تمام دستگاه ها و نهادهای مربوطه به ویژه ادارات عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان، برای میزبانی شایسته از میهمانان و مسافران نوروزی تلاش کنند .
شایان ذکر است،حسین کتابدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز از پایگاه های این جمعیت در شهرستان پیشوا بازدید و ضمن دیدار با محمدی فرماندار شهرستان، خدمات و اقدامات جمعیت هلال احمر برای رفاه حال مسافران نوروزی را تشریح کرد .
کتابدار از آمادگی شبانه روزی نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی به حادثه دیده ها و ارائه خدمات راهنمایی و سلامت به مسافران نوروزی خبر داد .

/خبرنگار : زهرا بهرامی/

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار