بوفون:

چگونه خداحافظی کنم؟ شاید مانند زیدان کسی را با سر زدم!

جانلوییجی بوفون در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیم ملی ایتالیا مقابل آلبانی حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دروازه بان باتجربه تیم ملی ایتالیا، احتمالاً جام جهانی 2018 روسیه را به عنوان آخرین روزهای فوتبالی خود انتخاب کند. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل آلبانی، در خصوص این که دیدار فردا هزارمین بازی دوران حرفه ای او خواهد بود، گفت:

از رکوردها اطلاعی ندارم، فقط به بازی های آینده فکر می کنم. در زندگی همه ما اهدافی داریم، با آسودگی خاطر به آینده فکر می کنم، بدون این که مشخصاً بدانم چه اتفاقی می افتد. رکورد 1000 بازی افتخار بزرگی است، می توانم بگویم 1000 بازی دیگر هم شاید در کار باشد.

بوفون درباره حریف فردای تیم ملی ایتالیا، آلبانی، گفت:

احترام خاصی برای آن ها قائل هستیم، این فقط لفاظی نیست، بلکه آن ها در سالیان اخیر نمایش های خوبی داشته اند در یورو هم عملکرد خوبی داشته اند، هدفمان کسب پیروزی است، بدون این که به دیدار مقابل اسپانیا فکر کنیم.

کاپیتان تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا افزود:

از رکورد شکنی ام خوشحالم، امّا احساسم با 999 بازی قبلی ام تفاوتی نداشته است. هیجان انگیز ترین بازی هایم همان اولین بازی هایم در تیم ملی و سری آ بوده است. دوناروما یا الکس مرت؟ وقتی آن ها را می بینم احساس خوبی دارم، احساس غرور می کنم که هنوز می توانم رشد آن ها را ببینم و از پتانسیل بالایی که آن ها دارند لذت ببرم. ایتالیا پس از من هیچ مشکلی نخواهد داشت، علاوه بر این، پرین و آئودرو نیز هستند و هیچ حسرتی بعد از رفتنم برای ایتالیا نخواهم داشت.

بوفون درباره این که دیدار خداحافظی اش، چگونه خواهد بود، گفت:

نمی دانم، شاید مانند زیدان رفتم و با سر کسی را در زمین زدم. امّا قبل از این که به آخرین بازی ام فکر کنم، به روسیه 2018 فکر می کنم. شاید آخرین بازی ام در جام جهانی 2018 روسیه باشد. امّا هنوز زمان زیادی برای فکر کردن درباره آن دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار