بخشدار خرانق اردکان:

دولت از هیچ تلاشی برای آبادانی روستاها دریغ نخواهد کرد

خالصی با اشاره به اینکه مسئولان باید وظایف خود را در جهت خدمت به مسافرین نوروزی به خوبی انجام دهند، اظهار کرد: همه امکانات موجود برای سفرهای مطلوب به بزرگترین بخش کشور مهیاست.

کد مطلب: ۶۰۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای اردکان؛ « مجتبی خالصی» با بیان اینکه قانون مداری مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات پیش رو خواهد بود؛ اظهار داشت: رسالت ما برگزاری انتخابات صحیح و سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آتی به‌عنوان مهم‌ترین هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است.

خالصی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود را در راستای خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی به نحو احسن انجام دهند؛ افزود: همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای سفرهای مطلوب به بزرگترین بخش کشور مهیاست.

بخشدار خرانق، خاطرنشان کرد: امنیت، رفاه، اسکان، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، استراحت و پذیرایی و مسائل ترافیکی برای اهتمام به زائرین حرم رضوی و مسافران شهرستان اردکان حائز اهمیت است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارائه خدمات نوین در سایه تعامل و همراهی ممکن است؛ گفت: در ارائه خدمات از هرگونه سیاسی‌کاری و قومی و قبیله‌ای دوری شود و توجه به رعایت تکریم ارباب‌رجوع مؤلفه‌ای است که باید همه ادارات به‌عنوان یک اولویت اصلی برای آن تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در بخش خرانق اردکان تأکید کرد: توجه به روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است که دولت از هیچ اقدام و تلاشی برای توسعه، شکوفایی و آبادانی روستاها دریغ نخواهد کرد.

خالصی در بخش دیگری از سخنان خود نقش روابط عمومی‌ها را به‌عنوان عامل برقراری ارتباط مسئولان و مردم حائز اهمیت دانست و افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید با تقویت ارتباط دوسویه، استمرار خدمت‌رسانی به مردم، تکریم شهروندان و ارائه گزارش خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید نقش‌آفرین باشند.

خبرنگار: سید محمد حسین موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار