اقدام برجسته دولت در ساماندهی نیروهای شهرداری ها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: با پیگیری های مؤثر و اهتمام دولت، بر اساس مجوز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، نیروهای شرکتی، قرارداد انجام کار معین و ..که دارای 3 سال سابقه کار مستند در شهرداریها باشند از طریق برگزاری آزمون داخلی در بهار سال آینده تبدیل وضعیت و به نیروی پیمانی ارتقاء خواهند یافت.

کد مطلب: ۶۰۸۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، جمشید اسدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با بیان این موضوع اظهار کرد: این آزمون میان نیروهای شهرداریها برگزار خواهد شد و از این طریق، مشکل چندین ساله پرسنل بلاتکلیف شهرداریها مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان، اقدام به بازنگری و اصلاح چارت سازمانی شهرداری ها کرده است، گفت: چارت سازمانی شهرداری ها از آغاز تأسیس شهرداریها، بدون تغییر مانده بود و بیشتر پستها به صورت کارگری و بدون تناسب با شرح وظائف فعلی شهرداری ها بود، لذا برای ساماندهی این مسئله، اقدامات خوب و مؤثری با هدف چابک سازی و متناسب سازی چارت شهرداری ها با مأموریتهای شهرداری صورت گرفت.

مدیرکل دفنر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان خاطرنشان کرد: نمودار سازمانی "تاپ چارت" شهرداری 3 شهر با جمعیت بالای 100 هزار نفر استان، یعنی شهرهای سنندج، سقز و مریوان به تأئید سازمان شهرداریهای کشور رسیده و هم اکنون در مرحله تهیه چارت تفصیلی قرار داریم.

اسدی افزود: چارت تفصیلی 26 شهرداری دیگر استان هم تهیه و برای تأئید به سازمان شهرداری ها ارسال شده است و پس از تأئید نهایی، آزمون سال آینده بر اساس چارت جدید برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همه شهرداری های استان بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ملزم به ثبت مشخصات پرسنل واجد شرایط در سامانه "کارمند ایران" هستند، ابراز امیدواری کرد پرسنل توانمند شهرداری ها از این فرصت مناسب بهره مند شوند.

اسدی تأکید کرد: با توجه به وجود قوانین و قراردادهای مختلف برای پرسنل و ضرورت ساماندهی نیروهای شهرداری، این خدمت بی نظیر دولت می تواند اثرات زیادی در ارتقای بهره وری و خدمات رسانی شهرداریها داشته باشد و به عنوان عیدی دولت تدبیر و امید به پرسنل زحمتکش شهرداری ها تقدیم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار