مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج:

پایانه مسافربری شهرداری سنندج آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است

مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج از آماده باش کارکنان این سازمان تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت : تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافران نوروزی صورت گرفته است.

کد مطلب: ۶۰۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،امیر جمشید نژاد مدیرعامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج اظهار داشت : این سازمان در راستای رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندانی که قصد سفر را در ایام تعطیلات نوروز را دارند اقدمات مناسبی را صورت داده است.

امیر جمشید نژاد بیان کرد : از اواسط اسفند ماه سال گذشته عملیات آماده سازی سازمان پایانه و رفع مشکلات محوطه و همچین اجرای طرحهای زیبا سازی آغاز شد.

وی گفت : با هدف زیبا سازی سیما و منظر ،عملیات نورپردازی ساختمان و محوطه این پایانه اجرا شد که چهره زیبا و خاصی بخصوص در شب را ایجاد کرده است.

جمشید نژاد در ادامه تاکید کرد: علاوه بر نورپردازی ساختمان، نورپردازی و اصلاح روشنایی محوطه، نصب گلدان های تزیینی، گلکاری و طراحی مجدد کلیه فضای سبز ترمینال مرکزی، کاشت نهال، رنگ آمیزی جداول و دیوارهای محوطه پایانه از اقدامات این سازمان این سازمان در طرح استقبال از بهار نام برد.

وی از دیگر فعالیتهای سازمان می توان به چیدمان سفره هفت سین در سالن انتظار مسافران ترمینال مرکزی، پذیرایی و بدرقه مسافران نوروزی در روزهای پایانی سال ، پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی و اهدای هدیه به نخستین مسافران در لحظه تحویل سال نام برد.

مدیرعامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج از آماده باش کامل کارکنان این سازمان تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت : امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بتوانیم موجبات رضایتمندی مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار