بازدید فرماندارورامین از ستاد استقبال میهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان ورامین به همراه معاون عمرانی خوددر محل ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرستان ورامین حاضر و ضمن بازدید از بخش های مختلف امنیتی و ایمنی مستقر در ستاد، در جریان اقدامات صورت گرفته در این ایام قرار گرفتند.

کد مطلب: ۶۰۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین یوسفی فرمانداربا حضور در پست ایمنی و‌سلامت شهید جعفر جو ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید از قسمت های مختلف آن بازدید نمود و با ابراز خرسندی از حضور هلال احمر در جاده ها گفت:حضور اعضا با‌وجود برپایی چادرها در طول مسیر های پر رفت و‌آمد فرصت مناسبی را برای گفتمان با رانندگان فراهم ساخته است .
وی در ادامه بیان داشت : شما جوانان هلال احمر باید به صورتی با مسافرین بر خورد کنید تا آن را بپذیرند وباید سعی شود با مردم از طریق روانکاوی صحبت کرده و از آنان در خواست کنید بخاطر خودشان،خانواده و فرزندانشان رانندگی ایمنی داشته باشند .
یوسفی ضمن ابراز تاسف به دلیل مرگ هموطنان در این ایام اذعان داشت : برخی مردم مرگ بر اثر سوانح رانندگی برایشان عادی شده که باید با تلاش مضاعف در این زمینه وگفتمان و فرهنگ سازی با مردم ،درصدد کاهش تلفات جاده ای گام برداریم .
فرماندارورامین ضمن پیوستن به کمپین جاده ایمن از عوامل امدادی سازمان جوانان هلال احمرکه اقدامات آنان موجب راهنمایی ، آسایش و آرامش مسافران می گردد ،تقدیر کرد.

/خبرنگار: زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار