سنندج قهرمان مسابقات مچ اندازی انتخابی دختران کردستان شد

اولین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان انتخابی استان کردستان در سنندج برگزار شد و ورزشکاران سنندجی توانستند عنوان نخست این رقابت ها را کسب کنند.

کد مطلب: ۶۰۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، اولین دوره از رقابت های مچ اندازی بانوان قهرمانی استان روز سه شنبه 24 اسفندماه در بخش دست راست به میزبانی سنندج در اوزان مختلف برگزار شد .

در این مسابقات که به میزبانی باشگاه تربیت مجموعه ورزشی استقلال سنندج برگزار شد 41 ورزشکار از سراسر استان در قالب 10 تیم حضور داشتند و در بخش دست راست با یکدیگر به رقابت پرداختند .

در پایان این رقابت ها در وزن 50- کیلوگرم زهرا خداکرم زاده از باشگاه تربیت سنندج، 55 کیلوگرم اندرواژ از باشگاه ذوالفقار سنندج، 60- کیلوگرم نسرین جوانردی از مهران بانه، 65- کیلوگرم سحرصالحی از البرز نوین سنندج، 70- کیلوگرم گلبهار غلام ویسی از باشگاه البرز نوین سنندج، 75- کیلوگرم کویستان نادری از باشگاه ذوالفقار سنندج، 80- کیلوگرم نقره الیاسی از باشگاه ساوالان سنندج و 80+ کیلوگرم خوشبو رحیمی از باشگاه ذوالفقار سنندج عناوین نخست را به خود اختصاص دادند و گلبهار غلام ویسی از البرز نوین سنندج توانست عنوان قهرمان قهرمانان را بدست آورد.

در نتایج تیمی این مسابقات، باشگاه ساوالان سنندج با کسب 93 امتیاز مقام اول را بدست آورد ، باشگاه مهران بانه با 77 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ذوالفقار سنندج با بدست آوردن 72 امتیاز سوم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار