فرماندار سنندج از مراکز پذیرش و ستاد اسکان میهمانان فرهنگی بازدید کرد

فرماندارشهرستان سنندج به همراه مدیر آموزش و پرورش ناحیه سنندج یک از مراکز ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج به همراه سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با حضور در برخی از مدارس ستاد اسکان نوروزی ، از نزدیک به بررسی وضعیت مدارس و کلاس های درس در نظر گرفته شده برای میزبانی از مسافران، گردشگران نوروزی پرداخت.

فرماندار شهرستان سنندج در این بازدیدها ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز 96و آرزوی سلامتی در سال جدید، بر بررسی دقیق، نقطه نظرات و پیشنهادات مهمانان حاضر در مدارس به منظور خدمات رسانی بهتر در سنوات آینده تاکید کرد.

زارعی از زحمات و تلاش های مجدانه مسؤولان و اعضای ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک سنندج در خدمات رسانی شایسته به مراجعان تقدیر و تشکر کرد.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیزگزارش کاملی از نحوه پذیرش، تعداد مدارس طرح اسکان فرهنگیان، امکانات و تجهیزات فراهم شده در کلاسها مطاللبی ارائه داد.

شایان ذکر است؛ 30 مدرسه و حدود 220 کلاس درس مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در ایام نوروز 96 با ظرفیت پذیرش 1300نفر در روز دارد، که با پذیرش مسافران نوروزی از قشر فرهنگی و سایر اقشار با دارا بودن امکاناتی نظیر: تلویزیون، فرش، پتو، یخچال، حمام و آشپزخانه در 2 سطح الف و ب در حال خدمات رسانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار