فرماندار اسلامشهر خبر داد:

نام نویسی 102 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در نخستین روز از نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 102 داوطلب با حضور در فرمانداری و بخشداری های شهرستان ثبت نام کردند.

کد مطلب: ۶۰۸۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، امیراله حقیقی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال گفت: در سال 95 ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر جلسات منظم و موثری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و کمک به اشتغال زایی در اسلامشهر برگزار کرد و ان شاءا... این ستاد در سال جدید نیز با قوت و تلاش مضاعف به فعالیت خود ادامه خواهد داد .
وی در ادامه با بیان اینکه روند ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به بهترین نحو ممکن در سطح شهرستان در حال انجام است، گفت: در نخستین روز از نام نویسی کاندیداها 67 نفر با حضور در فرمانداری برای شورای شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی ثبت نام کردند .
حقیقی تصریح کرد: 35 نفر نیز با حضور در بخشداری های مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی برای شورای روستاهای شهرستان نام نویسی کردند .
وی ادامه داد: روند نام نویسی افرادی که در فرصت چند روزه پیش از آغاز ثبت نام در مراکز پیشخوان دولت موفق به ثبت مشخصات خود شده اند، با سهولت و سرعت بیشتری نسبت به سایر کاندیداها انجام می گیرد .
شایان ذکر است، ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از ساعت 8 صبح دوشنبه30 اسفند95 آغاز شده وتا پایان وقت اداری روز ششم فرودین 96 ادامه خواهد داشت.

/خبرنگار: محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار