وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اواخر اردییبهشت 90درصد روستاها از خدمات اینترنتی بهره‌مند می شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از کشیک نوروزی پست‌بانک استان یزد، بهره‌مندی روستاییان از خدمات پست‌‌بانک و اشتغال روستاییان را از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و گفت: هدف دولت تدبیر و امید بهره‌مندی 90درصد روستاها از خدمات اینترنت است.

کد مطلب: ۶۰۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد، محمود واعظی، وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات، از شعب کشیک نوروزی پست بانک استان یزد بازدید کرد و در نشستی حل مشکلات روستاییان و رفع احساس کمبود آنان اولویت پست بانک عنوان کرد و گفت: همواره تلاش دولت رفع مشکل اشتغال بوده است و پست بانک نیز برای اشتغال در مناطق دورافتاده به‌ویژه روستاها رسالت دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاها را نقاط اولویت‌دار دولت عنوان و بیان کرد: پیش از آغاز کار دولت تدبیر و امید، هیچ روستایی اینترنت نداشت، اما اکنون بیشتر روستاها به اینترنت تجهیز شده‌اند و در نظر است تلاش شود تا اواخر اردی‌بهشت 90درصد روستاها از این خدمات بهره‌مند شوند.
محمود واعظی گفت: هدف پست بانک شناسایی و حل مشکلات نیازمندان است از این‌رو، باید توجه کرد پست بانک تنها به دنبال پول و درآمد نیست و اگر چنین بود وارد روستاها نمی‌شد.
وی حمایت از ارتباطات و ICT در سراسر کشور را از ماموریت‌های جدید پست بانک دانست و اشتغال به‌ویژه اشتغال روستایی را از سیاست‌های مهم کشور بیان کرد.
واعظی گفت: هرچند مسئول اشتغال وزارت ارتباطات نیست، اما مجموعۀ دولت باید درگیر اشتغال باشد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این قاعده مستثنا نیست و هرچه در زمینۀ اشتغال کار شود، هنوز هم جای کار زیاد است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را استانی با مردمان سخت‌کوش نامید و با بیان اینکه رتبۀ ملی و عملکرد پست بانک در استان یزد بالاست، افزود: همدلی و صمیمیت استان یزد موجب توفیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که همدلی و صمیمیت در میان مردم یزد تداوم داشته باشد و در چنین فضایی هدف اصلی پست بانک که شناسایی و حل مشکلات نیازمندان است، تحقق یابد.

/ خبرنگار: سجاد جدیدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار