رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛

انجام یک هزار ماموریت امدادی در طرح نوروزی/اسکان موقت 2 هزار مسافر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز 96، از بیست و پنج اسفندماه سال گذشته تا ساعت 6صبح امروز(یکم فروردین ماه)، اعلام کرد: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و 129ماموریت امدادی خدمات لازم را به بیش از هشت هزار و 300 تن از هموطنان ارائه داده و 2 هزار و 100 تن از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

کد مطلب: ۶۰۸۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مرتضی سلیمی با تشریح خدمات امدادگران در 6 روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، گفت: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در یک هزار و 129 ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارئه کرده‌اند که در این میان 576 ماموریت شامل 51 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات؛ ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به هشت هزار و 300 تن از هموطنان در چند روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، تاکید کرد: بر این اساس 816 تن از حوادث نجات داده شده و 549نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی 243 مصدوم در 132 مورد عملیات رهاسازی، بیان کرد: به علاوه 2 هزار و 821تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه 448 تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و 2 هزار و 100 مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار