رییس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

طرح ويژه پليس راهور براي کنترل رانندگان پرخطر

رییس پلیس راهور ناجا از برنامه ویژه این پلیس برای کنترل رانندگان پرخطر در سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سردار تقی مهری اظهارداشت: پلیس راهور ناجا در سال 96 با برنامه‌هایی که پیش‌بینی کرده تلاش می‌کند تا تعداد جانباختگان و مجروحین تصادفات رانندگی کاسته شود و با تمام ظرفیت‌ها بتوانیم از بروز حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.

وی افزود: پیشگیری از تصادفات گام بسیار مهمی در منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است چرا که در سال گذشته 51 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی 21 تا 50 سال سن داشتند یعنی نیروی کار کشور بوده‌اند که قطعا کاهش کشته‌های تصادفات می‌تواند در شعار امسال نقش موثری داشته باشد.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان این که در 11 ماهه سال 95 تعداد 523 نفر در تصادفات رانندگی کمتر کشته شدند افزود: بر اساس پژوهش انجام شده 6.7 درصد تولید ناخالص کشور به دلیل کشته‌های تصادفات رانندگی از بین می‌رود.

وی با اشاره به این که رعایت قوانین و مقررات رانندگی می‌تواند کمک موثری به اقتصاد مقاومتی کند گفت: هم‌اکنون که وارد سال 96 شده‌ایم بیش از 19 میلیون خودرو و 12 میلیون موتورسیکلت در کشور وجود دارد. از سوی دیگر در سال گذشته یک میلیون و 800 هزار گواهینامه جدید و 2 میلیون وسیله نقلیه جدید شماره‌گذاری شدند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به شعار نوروز 96 "پرهیز از خطر آرامش در سفر" است گفت: در سال 96 پلیس‌راهور با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و طرح‌های عملیاتی ویژه، رانندگان پرخطر را کنترل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار