اسکان 5 هزار و 217 نفر-روز میهمان در ستاد های اسکان استان کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سومین روز فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان ، بیش از 5 هزار و 217 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند .

کد مطلب: ۶۰۸۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تا کنون هزار و 537 نفر میهمان در قالب 348 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 5 هزار و 217 نفر روز میهمان می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: در نوروز 96 تعداد 17 مرکز پذیرش در سطح شهرستان ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد سه مرکز در سنندج مستقر می باشد .

وی افزود: در نوروز 96 تعداد 238 مدرسه با دو هزار و 274 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند .

گفتنی است؛ فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز جمعه 27 اسفند ماه 95 آغاز شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار