بازدید فرماندار اسلامشهر از محل ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها

فرماندار اسلامشهر با حضور در محل ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی در فرمانداری از روند و چگونگی ثبت نام از کاندیداها بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر ،در این بازدید که نظام ملک شاهی رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیز حضور داشت، امیراله حقیقی بر ضرورت تسهیل در امر ثبت نام از کاندیداها تاکید کرد .
وی در ادامه افزود: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا روند ثبت نام کاندیداها در کمترین زمان ممکن انجام شود و شاهد معطل شدن کاندیداها و زمان بر بودن ثبت نام ها نباشیم .
حقیقی تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی های گسترده صورت گرفته درخصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از کاندیداها امیدواریم افرادی که برای ثبت نام در انتخابات شوراها به فرمانداری و یا بخشداری ها مراجعه می کنند کلیه مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند، تا خللی در روند ثبت نام آنها ایجاد نشود .
شایان ذکر است ،ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی تا پایان وقت اداری روز 6 فروردین ماه 96در فرمانداری و ثبت نام از کاندیداها شوراهای روستاها در بخشداری ها انجام خواهد شد.

/خبرنگار: سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار