استاندار یزد:

فاطمه علیهاالسلام متولد شد تا برای نور نبوت دختر و همدم باشد

استاندار يزد به مناسبت ميلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد و از خصایل نیکوی بانوی دوعالم گفت.

کد مطلب: ۶۰۸۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به مناسبت ميلاد حضرت زهرا(س) و هفتۀ بزرگداشت مقام زن و روز مادر به شرح زیر است:

انا اعطیناک الکوثر - فصل لربک وانحر - ان شانءک هو الابتر

شهر مکه در بیستمین روز جمادی الثانی سال پنجم بعثت، سرشار از نور است و سرور.

دروازه های آسمان بر این شهر گشوده می شود و فرشتگانی بی شمار، هلهله کنان فرود می آیند تا وعده پروردگار یکتا را تحقق بخشند.

چشمان خدیجه علیهاالسلام، خیس لبخند می شود و "گل یاس نبوی"، نقطه عطف و حلقه وصل نبوت و امامت، بر سینه خاتم پیامبران، محمد مصطفی صل الله علیه و آله، یعنی همان جایگاه نزول وحی الهی، قرار گرفته و آرام می گیرد.

حضرت دوست، فاطمه را به دوست و حبیب خودش هدیه داد تا منتش را بر او و محبتش را در حق همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت، تکمیل نموده باشد.

فاطمه علیهاالسلام متولد شد تا برای نور نبوت، دختر و همدم باشد، برای خورشید امامت، همسر و یاور باشد، برای یازده اختر تابناک آسمان امامت، مادر و ماه تابنده باشد و برای جهانیان، خیر کثیر و پاينده.

این روز بزرگ و مبارک که با حسن سلیقه با عنوان روز مادر و روز زن هم نامیده شده است را به همه مادران و بانوان و البته به همه مسلمانان و پيروان اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعين، شادباش و تهنیت گفته و امیدوارم با دست عنایت و نور هدایت حضرت حق جل و علی، همه ما بتوانیم در راستای راه روشن و طریق مبین آن بزرگان راه بپیماییم.

جا دارد تقارن این زاد روز فرخنده را با میلاد حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که از سلاله پاک آن کوثر فیاض بود، به فال نیک گرفته و به مردم خداجو و حق طلب ایران اسلامی، شادباشي مضاعف بگویم.

امیدوارم زنان عفیف و پاکدامن ایران همیشه سربلند با تاسی به شجاعت همراه با مناعت طبع حضرت فاطمه زهرا، همچنین پاکدامنی همراه با فهم بسیط اجتماعی آن بانوي مکرم، در راه اعتلا و استیلای میهن و کشور عزیز و اسلامیمان گام برداشته و ناظر و حاضر در همه فعاليتها عمومی و اجتماعی بوده و باشند. قطعا فقط زنان آگاه، شجاع و با ایمان و مسئولیت پذیر می توانند فرزندانی با این خصیصه های بارز و نیکو تربیت کنند. فرزندانی که بتوانند آینده و جامعه ای نیکو و پویا را برای خود رقم بزنند.

خاضعانه از پیشگاه الهی می خواهم تا در این روز میمون و مبارک و در آستانه سال جدید، دعای خیر و هدایتگرانه فاطمه و پدرش، فاطمه و شوهرش و فاطمه و فرزندان پاک و مطهرش را بدرقه راه همه مردم عزیز کشورمان به ویژه مردم ارجمند و خوب و خردمند استان یزد بنماید.

/خبرنگار: سجاد جدیدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار