رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق:

جمعیت هلال احمر بافق در نوروز امسال آمادگی کامل دارد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گفت طرحهای هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۶۰۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانای بافق،حسن پور افزود: پایگاه سه راهی سه چاهون تقویت گردیده و علاوه بر آمادگی بیشتر جهت انجام وظایف ذاتی این پایگاه آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران نوروزی هم هست.

حسن پور گفت:دو ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با همکاری صمیمانه شهردار پر تلاش شهر در ورودیهای شهر دایر گردیده و اماده استقبال از مسافران نورورزی است.

جوانان و امدادگران داوطلب حاضر در این پایگاهها و ایستگاهها از ابتدای اسفند ماه در دوره های باز اموزی شرکت کرده اند.و آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز میباشند.

این مقام مسول افزود.برپایی ایستگاه سلامت.توزیع بسته های فرهنگی.نقشه راهنما.بروشورهای آموزشی.پاسخ به سوالات مسافرین.حساس سازی هر چه بیشتر رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقرارات با را ه اندازی کمپین نه به تصادفات رانندگی .پذیرایی از مسافرین عزیز با خرمای بافق و…. از جمله فعالیتهای این ایستگاهها می باشدـ

حسن پور اضافه کرد جمعا ۸۳ امدادگر و نجاتگر و جوان داوطلب به صورت مستقیم در این ایام با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت علاوه بر برنامه های ذکر شده.با ۹۵ نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر نیز هماهنگی شده و این عزیزان در غالب تیمهای امدادی سازماندهی شده اند و بصورت انکال اماده حضور در ماموریتهای احتمالی خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد میهمانان و مسافران عزیز با رعایت توصیه های ایمنی سفری خوب و ایمن و به یاد ماندنی بویژه در حوزه شهرستان داشته باشند.

اننتهای پیام:/م.ناظمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار