مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

19 منطقه در سطح استان اردبیل آماده اسکان‌ مسافران نوروزی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل با در نظر گرفتن 750 اتاق در 19 منطقه با تجهیزات مناسب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

کد مطلب: ۶۰۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری اظهارداشت: آموزش پرورش استان همچون سال‌های گذشته برای پذیرش و اسکان به مسافران نوروزی امسال با 85 واحد آموزشی در 19 منطقه آماده استقبال از میهمانان است .

وی افزود: امسال سطح کیفیت تجهیزات محل‌های اسکان افزایش یافته است که نوع اتاق‌هایی که برای اسکان آماده کرد‌ه‌ایم به دو بخش تقسیم می‌شوند، اتاق‌های ویژه و الف که اکثر امکانات مورد نیاز در این اتاق‌ها موجود است

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: 350 نفر از همکاران در محل اسکان‌های تعیین شده به عنوان مجموعه عوامل اجرایی و پذیرش دوره‌های آموزشی را سپری کرده و برای ارائه خدمت بهتر برای مسافرین آماده هستند .

ناصری عنوان کرد: در سال گذشته در تعطیلات عید نوروز حدود 6 هزار خانوار اسکان و پذیرش شده‌اند و با آخرین آمارهایی که ارائه شده امسال حجم مسافران رو به افزایش است و با وجود این افزایش، آموزش و پرورش استان از ظرفیت مناسبی برای پذیرش مسافران برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار