برای چهارمین سال پیاپی توسط آموزش و پرورش فارس انجام شد:

انتشار ویژه نامه ستاد اسکان میهمانان نوروزی فارس

رییس اداره فرهنگی ،هنری آموزش و پرورش فارس گفت : ویژه نامه ستاد اسکان میهمانان نوروزی فرهنگیان استان فارس با عنوان" بهاریه" برای چهارمین سال پیاپی منتشر شد.

کد مطلب: ۶۰۸۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا فارس ، سعید رضا کامرانی گفت: در راستای تدوام فعالیت های فرهنگی آموزش و پرورش فارس برای ارائه خدمات بیشتر به میهمانان نوروزی ، برای چهارمین سال پیاپی ویژه نامه "بهاریه " به صورت رایگان در ستادهای اسکان فرهنگیان سراسر فارس در اختیار زائران و میهمانان نوروزی قرار می گیرد.
سردبیر نشریه «بهاریه» خاطر نشان کرد:این نشریه تمام رنگی در تیراژ سی هزار نسخه در چهارده صفحه به چاپ رسیده و تقریبا تمام مطالبی که مورد نیاز گردشگران و میهمانان در شهر مقدس شیراز و شهرستان های فارس است در آن گنجانده شده است .
رییس اداره فرهنگی ،هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی در رابطه با محتوای «بهاریه »عنوان کرد:نشریه « بهاریه » دارای پیام ها و سخنان بزرگان کشور و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش - مشخصات ستادهای اسکان -امکانات رفاهی ،فرهنگی ،درمانی -نقشه راهنمای گردشگر - شماره تلفن های ضروری - معرفی سوغات و مراکز خرید- بهداشت و ایمنی در سفر- جاذبه های گردشگری و تاریخی -نکات آموزنده همچون امر به معروف و نهی از منکر -اهمیت حجاب و عفاف و نکات آموزنده در رابطه با بهار طبیعت و رسوم زیبای آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار