اولین جلسه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان ایلام برگزار شد

اولین جلسه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و اعضای ستاد در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۰۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، علی بیرانوند با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا گفت: عزت و اقتدار و آرامش و امنیت امروز کشور ما مرهون و مدیون جانفشانی ها و فداکاری های دیروز شهدا و ایثارگران است و ارزش های این عزیزان باید در جامعه ی ما همچنان ترویج شود و نگذاریم این ارزش ها به دست فراموشی سپرده شود.

ایشان در ادامه به شاخص های انتخاب معلمان واجد شایستگی های بارز معلمی پرداخت و افزود: در جوامع توسعه یافته، معلمان نشان و نماد تلاش و فداکاری هستند و نیروی انسانی کارآمد را تربیت می کنند؛ بنابراین آموزش و پرورش زیربنای توسعه ی پایدار است. علی بیرانوند اظهار داشت: بایسته ها و شایسته های برتر را باید در وجود معلمانی جستجو کرد که صادقانه در کلاس ها درس زندگی را به دانش آموزان می آموزند و چگونه زیستن را به نسل نوپا و جوان جامعه آموزش می دهند.

وی با قدردانی از عملکرد ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان در سال گذشته، بر تداوم و پیگیری فعالیت های ستاد در سال تحصیلی جاری تأکید کرد.

در ادامه ی جلسه قدرت اله بلوچی رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و مسؤل دبیرخانه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان با تشریح دستورالعمل مربوط، خواهان رفع موانع اجرایی و چالش های آن با توجه به تجربیات سال های گذشته شد.

بلوچی سپس به تبیین اقدامات مورد انتظار از ستاد استان و مناطق تابعه پرداخت و خواستار همکاری فعال همه ی اعضا، مسئولین و دست اندرکاران در هرچه باشکوه تر برگزار نمودن این آیین نیکو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار