کسب موفقیت در اجرای طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان اصفهان

مدیر کل آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش طی پیامی کسب موفقیت در اجرای طرح تدبیر را به مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین کلیه عوامل معاونت آموزش ابتدایی تبریک گفته و بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود .

کد مطلب: ۶۰۸۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی اجرای طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان و کسب موفقیت در سطح کشور مدیر کل آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش طی پیامی این موفقیت را به مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین کلیه عوامل معاونت آموزش ابتدایی تبریک گفته و بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود . متن پیام به شرح ذیل می باشد :

برادر بزگوارجناب آقای قائدیها

مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان اصفهان

با سلام و احترام

موفقیت در انجام برنامه ها و فعالیت های علمی و اقدامات اثربخش به همفکری ، همکاری و مشارکت افراد و گروه های انسانی وابسته است . از آنجا که اقدامات انجام شده در خصوص برنامه تدبیر چون : برگزاری جلسه توجیهی جهت کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی استان ، نمایندگان مدیران مناطق و نواحی ، تهیه دفتر برنامه ریزی آموزشی در راستای برنامه تدبیر ، همایش مدیران مناطق و نواحی ، تشکیل کارگروه نظارت و ارزیابی در سطح استان ، برنامه ریزی به منظور شیوه ارزیابی توسط تیم ارزیابی ، حضور رابطین استانی برنامه تدبیر در مناطق مختلف استان ، بررسی روند اجرای برنامه تدبیر و چالش ها و مشکلات آن و . . . از جمله تلاش های ارزشمندی است که جنابعالی و همکاران حوزه معاونت آموزش ابتدایی آن استان در فرایند پیشبرد اهداف آموزش ابتدایی به انجام رسانده اید . لذا مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام نموده و توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم .

صادق صادق پور

مدیر کل آموزش دبستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار