تولیدات نوروزی فضای مجازی شبکه رادیویی تهران

شبکه رادیویی تهران به منظور تعامل بیشتر با مخاطبان، ویژه برنامه هایی اختصاصی نوروزی را بنابر سلایق شنوندگان در سایت رادیو تهران بارگذاری می کند.

کد مطلب: ۶۰۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ شهرامی فر مسئول فضای مجازی شبکه رادیویی تهران با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه های نوروزی، ویژه سایت شبکه رادیویی تهران تولید و بارگذاری می شود، مخاطبان می توانند بنا بر علایق خود این برنامه ها را از سایت رادیو تهران دریافت کنند .
وی با اشاره به این ویژه برنامه ها خاطر نشان کرد: یکی از این برنامه ها ویژه هنرمندان، بازیگران، کارگردانان و شاعران است که از تریبون سایت شبکه رادیویی تهران فرارسیدن سال جدید را به هموطنان تبریک گفتند .
بهرام عظیمی، بهنام صفوی، حبیب دهقان نسب، اقبال واحدی، قاسم افشار، کمندامیر سلیمانی، مرجانه گلچین، مریم سعادت، مهران رجبی، رضا بنفشه خواه، رضا رویگری، رزیتا غفاری، سحر ذکریا، جواد و حسین شمقدری، وحید یامین پور از هنرمندانی هستند که عید امسال را به شهروندان تبریک گفتند. مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت رادیو تهران پیام های تبریک آنها را بشنوند .
شهرامی فر به دیگر برنامه ها اشاره کرد و افزود: «مدافعان حرم» از دیگر ویژه برنامه های تولیدی اختصاصی سایت رادیو تهران است که مستند زندگینامه شهیدان مدافع حرم مرتضی خدادادی، سید محمدحسین میردوستی و علیرضا نوری و... را از زبان همسران این شهیدان بازگو می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار