مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بالغ بر 13هزار و 650کلاس درس در استان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر 13 هزار و 650 کلاس درس آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند که از این تعداد 650 مدرسه در شهر اصفهان پذیرای مسافران هستند.

کد مطلب: ۶۰۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد حسن قائدیها در مراسم بازدید از ستاد اسکان نوروزی ناحیه یک اصفهان به همراه هیات همراه جهت افتتاح این ستاد اظهار کرد: آغاز پذیرش مهمانان نوروزی از دیروز به صورت رسمی آغاز شد.

وی افزود: هم اکنون 41ستاد اسکان در نواحی و مناطق استان اصفهان به مهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند و یک ستاد مرکزی و هدایت نیز در اداره کل آموزش و پرورش مستقر است.

محمد حسن قائدیها بیان کرد: هم اکنون به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی، 1360مدرسه در سراسر استان تجهیز شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر 13 هزار و 650 کلاس درس آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند که از این تعداد 650 مدرسه در شهر اصفهان پذیرای مسافران هستند.

وی اضافه کرد: از جمله تغییراتی که در سال جاری در بحث ستادهای اسکان در نظر گرفته شده است، افزایش تجهیزات و فراهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد آرامش و آسایش مسافران است.

وی اعلام کرد: در سال جاری اقدام به حذف کلاس های گروه ج و افزایش تعداد کلاس های گروه الف و ب کردیم.

وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به اینکه ستادهای اسکان مسافران نوروزی به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران خواهند بود، گفت: خانه های معلم با امکانات رفاهی مطلوب نیز آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

محمد حسن قائدیها اضافه کرد: در سال گذشته استان اصفهان در زمینه رزرو اینترنتی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و امسال نیز از آنجایی که رزرو اینترنتی از 5 اسفندماه آغاز شده بود، رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته 1میلیون و 650 هزار نفر _ روز مسافر پذیرش شدند و امسال پیش بینی می کنیم که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار