مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان:

40 فضای آموزشی در ناحیه یک پذیرای مهمانان نوروزی هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان گفت: در سال جاری 40 فضای آموزشی در ناحیه یک پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

کد مطلب: ۶۰۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عطایی در مراسم بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و هیات همراه به منظور افتتاح ستاد اسکان نوروزی ناحیه یک اظهار کرد: هر مملکتی ازسرمایه هایی تشکیل شده است که یکی از مهمترین سرمایه ها در کشور، سرمایه اجتماعی است و دارای سه مولفه ارتباطات، ارتباطات توام با اعتماد و تشکیلات سازمانی است.

وی افزود: هیچ ارگانی مانند آموزش و پرورش از چنین سرمایه اجتماعی عظیمی برخوردار نیست چرا که به طور مستقیم با 40 میلیون نفر سروکار دارد.

عطایی بیان کرد: ستاد اسکان نوروزی ناحیه یک نیز 40 فضای آموزشی را برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته است که از این تعداد، 12 مدرسه در گروه الف و 28 مدرسه در گروه ب قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان تصریح کرد: به دلیل نامناسب بودن تعدادی از فضاهای آموزشی در این ناحیه و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اقدام به حذف 15 فضای آموزشی کردیم تا بلکه بتوانیم با امکانات مطلوب به استقبال مسافران نوروزی برویم.

وی اعلام کرد: 117کلاس در طرح اسکان نوروزی قرار گرفته است که 204 کلاس در گروه ب هستند و در مجموع 321 کلاس درس مجهز شده آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

عطایی ادامه داد: در سال گذشته ستاد مرکزی ناحیه یک حد فاصل میرزاطاهر و کهندژ در نظر گرفته شده بود این در حالی است که امسال این ستاد در هنرستان ماندگار ابوذر، روبروی پل تاریخی سی و سه پل با هدف پوشش بیشتر به مهمانان نوروزی در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: در این ستاد نیز اقدام به ایجاد بازارچه کسب و کار با هدف فروش دست سازه های دانش آموزان کردیم که خود ابتکار جدیدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار