حضور در انتخابات سال 96 مهم ترین تکلیف مردم

امام جمعه سمنان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم ترین وظیفه مردم در سال جدید است.

کد مطلب: ۶۰۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، در نمازجمعه این هفته سمنان گفت: مردم با حضوری گسترده در انتخابات سال دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام را خنثی و آنها را نا امید خواهند کرد.

وی گفت: در آستانه انتخابات، احزاب و جریان های سیاسی باید اخلاق مداری را سرلوحه برنامه های تبلیغاتی خود قرار دهند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: سال 96 باید سالی برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در کشور باشد و منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی با قدرت ادامه یابد.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به تقارن ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با عید باستانی نوروز گفت : باید از این دو جشن اسلامی و ایرانی بهره کافی را برد و مردم با دلی شاد سال نو را آغاز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آغاز سال نو همواره در دوران انقلاب اسلامی با برکاتی همراه بوده است و نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب و سخنرانی ایشان در مشهد مقدس و تعیین خطی مشی برای افزایش اشتغال در کشور نمونه هایی از این برکات است.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از هموطنان برای زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) از محورهای سمنان تردد می کنند و مورد استقبال مردم مهمان نواز استان سمنان قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : این گردشگری یکی از راه های افزایش اشتغال در استان سمنان است که باید مسوولان امر با تدابیری ارزشمند در این راستا گام بردارند.

شاهچراغی گفت: یکی از درس‌های مهم پیامبر اکرم (ص)، جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام بود که چون دشمنان شایسته مراعات نبودند، پیامبر با بت‌پرستان و منافقان جنگید.

وی با بیان اینکه دو نوع منافق وجود دارد، اظهار کرد: نفاق اعتقادی و اخلاقی دو نوع نفاق است؛ در نفاق اعتقادی، خطری کسی را تهدید نمی‌کند؛ اما برابر نفاق اخلاقی باید مراقب بود.

شاهچراغی در ادامه مسجد را یکی از مکان‌های پاک الهی دانست و گفت: حضور در مساجد توفیقی است که باید شکر این نعمت را به جای آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار