تخریب کاندیداها درفضای تبلیغات انتخاباتی برخلاف دستورات دین اسلام است

امام جمعه شهرستان اسلامشهر درخطبه های نماز جمعه با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر کنترل زبان و پرهیز از تهمت ، تخریب کاندیداها در فضای انتخاباتی را مخالف دستورات قرآن کریم و دین مبین اسلام دانست.

کد مطلب: ۶۰۷۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، حجت الاسلام نوروزی در خطبه های آخرین نماز جمعه اسلامشهر در سال 95 با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت میلاد پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد:دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) سرچشمه تمام صفات عالیه الهی بودند و در آیات قرآن سعادت دنیا و آخرت به پیروی از دستورات خداوند متعال انبیاء الهی و اهل بیت معصومین (ع) تاکید شده است.

وی در ادامه با تحلیل انتخابات 96 افزود: برگزاری انتخابات سالم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و لیکن در آیات 70 سوره احزاب و 35 سوره اسرابه این نکته برمیخوریم که سخن گفتن باید از مواضع غیبت و تهمت به دور باشد و به کاندیداها توصیه نمود، تخریب یکدیگردر فضای تبلیغات انتخاباتی بر خلاف دستورات دین اسلام است و نباید خوبیهای خدمتگزاران نظام اسلامی زیر نقادی غیر منصفانه قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان اسلامشهر، در خطبه دوم نماز جمعه ،ضمن تسلیت سالروز درگذشت حجت الاسلام سید احمد خمینی ، یادگار امام راحل به بحث عید نوروز و سال جدید پرداخت و از سنت های خوب نظافت خانه ،صله رحم و رسیدگی به نیازمندان به عنوان آداب نیک یاد کرد.

حجت الاسلام نوروزی در بخش دیگری از بیاناتش چهارشنبه سوری را سنتی بی دلیل و برهان دانست که موجبات اسراف و تبذیر در این موقعیت حساس کشور برشمرد که علاوه بر ایجاد رعب ووحشت ،مبالغ زیادی خرج مواد محترقه همراه با ضررهای جانی و مالی میشود.

وی در پایان ،سالروز حمله رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه و شهدای طلبه و عملیات فتح المبین در دوم فروردین 1361با رمز یا فاطمه زهرا(س) را گرامیداشت.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار